digitalni školski list FLORA

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.
Image Alt
  /  Hot   /  E-Twinning projekti: TwinBlog, TwinSite, BeYouthiful Media, Pianeta adolescenti

E-Twinning projekti: TwinBlog, TwinSite, BeYouthiful Media, Pianeta adolescenti

piše: Uredništvo

Profesorica Ivana Miletić ove godine vodi četiri eTwinning projekta – TwinBlog, TwinSite, BeYouthiful Media i Pianeta adolescenti. 

Od rujna 2020. g. učenici 1.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu TwinBlog. Učenici su fotografirali naš Grad, izrađivali svoje avatare, prezentirali našu glazbu, blagdanske običaje, pisali pjesme povodom Dana vještica, prezentirali hrvatske idiomske izraze i upoznavali kulturološke različitosti u partnerskim državama. Istraživali su o važnim ličnostima i sportovima popularnim u partnerskim državama te sudjelovali u trima virtualnim sastancima na kojima su rješavali zajedničke zadatke. 

U rujnu je započeo i projekt Twinsite u kojem sudjeluju učenici 3.d razreda. Učenici koriste engleski jezik u pismu i govoru te se upoznaju s mrežnim 2.0. alatima. Učenici izrađuju zadatke koje prezentiraju ostatku razreda te s vršnjacima iz drugih država zajednički osmišljavaju priče na odabrane teme, ali i uče prepoznavati lažne vijesti.

Učenici 2.d razreda sudjeluju u eTwinning projektu BeYouthiful Media. Osnovica aktivnosti jest kritičko promišljanje o utjecaju medija. Koristeći digitalne alate i komunicirajući s učenicima iz drugih država, učenici razvijaju svijest o mogućnostima koje donosi suvremeni život, ali i opasnostima koje treba prepoznati. 

Učenici 3.a i 3.b razreda koji uče talijanski jezik u skupini profesorice Ivane Miletić ove godine sudjeluju u eTwinning projektu Pianeta adolescenti kojem je predmetna nastavnica autoricom. Učenici jačaju digitalne i jezične kompetencije, obavljaju interaktivne zadatke, promiču prihvaćanje i razumijevanje različitosti kultura partnerskih država. Adolescenti iz Hrvatske, Francuske i Poljske govore o svojoj prošlosti, problemima koje susreću u doba adolescencije i izriču svoje mišljenje i ideje o budućnosti kakvom je oni zamišljaju. Zajednički su radili na talijanskim pjesmama i spomenaru, savjetovali su jedni druge i dopisivali se koristeći isključivo talijanski jezik.

Leave a comment

Add your comment here